ångest?

mitt internet har inte fungerat dom senaste dagarna så jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen.. men nu kommer det en liten sammanfattning av helgen..


fick rycka in och jobba på skokanonen i fredags och i igår.. så tråkigt, men skönt med lite extra pengar =) hittar alltid nya skor och slutade med att jag kom hem med två nya pumps!
I fredagskväll hade jag finbesök av erik =) kollade slutet av hockeyn, sen såg vi sin city. en väldigt konstig film måste ja säga.. det var nog en utav dom sämsta ja sett .. men annars var det trevligt!


utgång igår.. var hos erik innan, kom väl dit runt 20 skulle ja tro.. trevligt var det =) men har sån fruktansvärd ångest över att jag inte minns något.. kommer ihåg nästan allt fram tills vi kom in på pluto..sen svartnade det helt. minns INGENTING..

frågor som..

- hur & när jag kom hem
- hur jag kan ha 6 okända nummer på mobilen (uppringt, mottaget och missade)
- gick jag och karin ut från pluto tillsammans eller drog ja bara?


verkligen läskigt hur man bara inte kan komma ihåg något sådär. jag tycker inte att ja drack så mycket, inte mer än vanligt. känns som man blivit drogad eller nåt. . i vanliga fall brukar man ju få små minnesluckor, men inte såhär.. om jag sagt eller gjort något dumt, så säger jag förlåt!
det är ju ett under att allt är kvar iaf. mobilen, pengar, plånboken, väskan ,nycklarna..sjukt..

ikväll blir det iaf en lung kväll framför tvn. ska snart laga mat hade jag tänkt, får se om jag kanske får sällskap? =)
uppdaterar senare med bilder från igår ..
Här är en skön låt att lyssna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0