..

Sitter och gör ingenting just nu.. Vill bara hem till v-ås nu, men har skola imorgon och redovisning så jag får åka hem imorgon eftermiddag. men jag ska försöka hålla ut. Det är ju trots allt Top model och myggan ikväll!
Vad händer ihelgen i v-ås då? Några förslag? ska jobba på lördag men annars har jag inga planer..
vill hitta på något med den här skrutten men får väl se om hon har tid=)

image43

Just ja, man kanske skulle ta tag i det sista på förberedningen av redovisningen imorgon. ska handla om empati och självkänsla. Ett väldigt intressant ämne att diskutera. Skillnaden mellan bra självkänsla och bra självförtroende? Jaja jag hoppas att det blir bra iaf, bara man får godkänd så är jag nöjd!
Bara snart en termin kvar tills jag är klar. Färdig lärare för barn i dem yngre åldrarna. Men jag vet inte om jag orkar vänta tills jul. Jag vill göra något annat nu redan.. åka iväg några månader, jobba utomlands någonstans kanske?
Bara komma iväg härifrån, från allt skit här hemma i sverige.. ORKA!

(uppdaterat: RÄTT bild haha)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan ju bara säga som såhär; de är Hanna på bilden... HAHA

2008-04-23 @ 21:26:32
Postat av: karin

Hahaha va rooligt de är ju inte jag de är ju Hanna, hihi puss

2008-04-23 @ 21:33:54
Postat av: jessii

Haha ojdå! såg ju precis ut som dej karin;) men har rättat till felet nu=)

2008-04-23 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0