första inlägget

Jaha då var det dags att fixa en ny blogg. Har ju en sen innan men den handlade ju mest om hundar, så tänkte att det kanske var dags med en mer uppdaterad ny blogg.

Igår var det fest hemma hos Mikaela. Var superkul även om ja kanske inte minns dom sista timmarna. började rätt lugnt men slutade rätt vilt haha. iallafall om man kollar på korten från igår haha. En hel flaska absolut pears gick åt iaf. tyckte inte så mycket om den, kändes som om vad man än blandade med så blev det aldrig bra. och eriks drinktips var ju inte dirket det bästa heller hehe. Tommie fick vara hemma och vara min privata taxidriver. finns inte en chans att ja skulle åka tunnelbana och buss själv mitt i natten i sthlm. iaf så kom han runt fyra och hämta mig tror ja. tydligen hade ja varit en dryg jävel hela resan hem och sen när vi skulle sova. (detta är inget ja kommer ihåg själv). . men men har man kul så har man, måste göras om snart iaf :)
Kryssning 17:e maj iaf haha, bestämde vi igår!

Tanken var att ha en pluggdag idag eftersom tommie är och spelar hockey någonstans högt uppe i Norrland. Den tanken är jag inte så sugen på nu iaf! lutar mer åt en dag man spenderar framför datan/tvn. kanske slår på en favoritrulle "save the last dance" eller något.


yeah yeah.. bilder från gårdagen kommer lite senare ..
/ Jessi

Kommentarer
Postat av: sanna

fint siiiiiiis!

2008-04-07 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0