Fredag

Ledig idag, så skönt! varit ute på långpromenad med thea, träffade en annan hund också så dom fick leka av sig!
Mitt internet funkar inte. Hata comhem! har varit krångel ända sen jag flyttade in.. så typiskt, man är ju så sjukt beroende av det liksom. nej skärpning!

Utång ikväll? tror det.. nackdelen är att det är konrad som nog gäller. Tycker inte om att gå på konrad, så skumma människor som håller till där. men kalle bah spelar ju där ikväll, är lite sugen. annars hamnar man väl tillslut på pluto, vilket jag mer hoppas på! =)
Ivilketfall som helst så blir det rätt lugnt. Jobbar imorgon på skokanonen mellan 10-16. Farligt, eftersom jag precis fått lön. kommer säkert komma hem med 3 par skor eller något. . Men har lovat både mig själv och mamma att inte köpa fler.. men jag brukar vara rätt duktig på att bryta just det löftet.. hm!
Imorgon efter jobbet blir det utgång igen med Erik! hoppas vi kommer in på BMB fast det är löning, vill verkligen.. var så längessen jag vardär..

Och snart är det ju valborg. inget planerat än, hatar när det är så! slutar väl med att man bara sitter hemma eller något. men hoppas på fest!!

Isöndags var jag och hälsade på Linda en sväng. Hon har ju fått en liten bebis, hur söt somhelst!
Lilla Angel Maritza !

angel maritzaangel maritzaangel maritza

Ska dra mig till systemet nu! måste lagra upp inför helgen. hinner ju inte imorgon eftersom ja jobbar!

Ses ikväll? ;)

Kommentarer
Postat av: mor

bättre att se en så söt liten tjej än att gå på bolaget

2008-04-27 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0