natti!

Thea och jag ligger och halvsover i soffan.. dags att sova snart kanske? men brukar alltid bli så att jag blir pigg när jag går och lägger mig så ett litet tag till tänkte jag vara uppe..

Ikväll var erik här =) vi kollade på hockey, skönt att hv vann! sen blev det lite 100 höjdare.. kom fram till att det finns väldigt många människor med underliga och konstiga ideer..man slutar aldrig bli förvånad!
För övrigt har jag inte gjort något idag.. det är väl som vanligt, gud vilket tråkigt liv jag har.. som en kompis sa idag, kanske dags att göra det mer spännande? hmm.. vad ska jag göra då? ge mig förslag, nu!!!

                      Några bilder från mikaelas festmför typ två helger sen
image35

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0