och den här dagen började också bra..

Ledig idag, gud vad skönt.. sovomorgon och allt.. MEN NEJ.. kl 8 ringer elektrikern på och säger att dom ska komma och dra om elen i köket. där står jag nyvaken i dörröppningen i täcke, inga linser så ser knappt nåt med en morrande hund bakom mig. Killen skrattade och frågade om han kunde komma tillbaka efter en timme. "jotack det skulle nog vara bra" säger jag. förra gången dom var här var dom här en hel dag.. så fick lite småpanik när det såg ut som ett helvete här hemma..
Inom en 40 minuter hade jag diskat (en stooor hög kan jag lova), städat, dammat, damsugit i både köket och hallen. sen gjorde jag mig iordning och gick ut med thea. När jag kom tillbaks kom dom.. dom kom in, dom kollade nån sak, knackade lite i väggen och "Så nu är det klart"..  "ehm ursäkta, vad sa du, är ni klara redan?!!" frågar jag.. "japp, vi kom på en annan snabbare lösning så nu kan du sova igen" sa han och skrattade..
kul.. väldigt kul..

nej nu ska jag inte vara så negativ längre.. men det känns lite som att det inte riktigt är mina dagar just nu.
Men ska ner på stan nu och träffa mikaela en sväng. kanske köpa något snyggt tills lördag som jag kan ha på mej när vi ska ut.. =) Får se om jag hinner träffa tommie en snabbis innan han åker på träning.

ha en trevlig dag/ Jessica





Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas du hitta klänningen på stan o att de blir ett grymt party ihelgen ;)hörs snart gumman!

2008-04-08 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0