söndag

Somnade skaplig tid igår kväll.. Hann kolla ca 20 minuter innan min allergi löste ut.. fick ligga med ögondroppar och hela köret, sen somnade jag som en stock.. hm undra varör man använder just det uttrycket "sover som en stock".. låter ju lite konstigt.. men iaf, hade ca 10 missade samtal +3 sms när jag vaknade imorse.. haha..tur ibland att man sätter på ljudlöst! vaknade och hinner kolla ca 20 minuter till på filmen innan danne ringer och frågar om jag vill hänga med till vingåker.. why not liksom.. har ju ändå inget bättre för mig.. hade MAX 30 minuter på att göra mig iordning..  efter 35 minuter stog danne, fille och hans kompis med bilen utanför porten och stressade på mig.. jag kan ju erkänna att jag inte var klar, men fick gå ut iaf.. såg väl hyfsad ut iaf!

När vi kom fram till vingåker började vi att leta efter nånstans att käka.. det fick bli på en liten "resturang" inne i affären.. beställde kyckling med couscous.. )hade endast käkat två mackor, tre kakor och en halv kyckling med ris sen fredags morse tills idag.. inte för att jag försöker banta eller något utan endast för att jag är sååå jäkla lat att jag itne orkar ställa mig och laga något..) iaf kycklingen jag beställnde var som typ gummi.. inte så gott men fick duga..  sen började shoppingen.. hittade inte så mycket, ett par jeans från tiger och sen en tröja från
mouli.. danne köpte en jättefin vårjacka=)

Kom hem ca 18 och då hade mamma o pappa grillat=) mysigt, synd bara att det var så kasst väder.. men men:)
nu är jag äntligen hemma hos mig .. så skönt! skulle igentligen ha praktik imorgon men har tagit mig en ledig dag.. måste ringa lite samtal imorgon !
nu ska jag försöka fixa lite i min garderob rena kaoset där.. sen ska jag väl försöka se klart på den där filmen !


Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0