Tommie Samuelsson

här är snubben jag vill ha. Jag har haft honom dom senaste fem åren.. fem år var vi tillsammans.. det är nästan 1/4 av mvåra liv liksom..vad hände? varför blev det såhär? varför är det så att man verkligen inser vem man vill ha när det redan är försent?

    

tillsammans har vi varit med om så mycket.. både bra och dåliga minnen men vi har ändå gått igenom dom tillsammans.. men det finns väl en gräns man inte orkar längre.. man känner at allt bara blir fel vad man än gör.
jag hade aldrig flyttat till sthlm om det inte var för din skull.. förmodligen hade jag aldrig ens pluggat till lärare om det inte varit för dej.. du vet att jag skulle gjort allt för dej om du bara låtit mig och om du hade gett lite tillbaka?

du kommer alltid att vara "the one" för mig oavsett om du sårat mig..och jag dej..du kommer alltid finnas i mina tankar.. ikväll sa jag att jag hatade dej.. jag sa att jag hatar dej för att jag ens mött dej.. jag hatar mig själv för att jag tillät mig själv att bli så fäst vid någon.. jag hatar inte dej.. jag älskar dej men jag hatar det här!

Nu har jag varit ledsen i snart 5 timmar.. mina ögon är uppsvullna och jag ser ut som en kines.. undrar hur länge det kommer vara såhär? dagar, veckor, månader? som leona lewis sjunger i låten better in time, "and i know time will heal it"... ja det är väl bara att hoppas..



Till er andra, sorry om det blev ett väldigt tråkigt inlägg.. menför mig är det lite som bearbetning.. så det är väl bara att stå ut! ska försöka sova nu..hejdå

Kommentarer
Postat av: Fisken..

va fint skrivet :)

2008-05-07 @ 16:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0