..

Nu har jag kollat klart, och visst fan var den bra! =) Tommie frågade om jag tyckte att det var kul att kolla på film själv. Kul kan jag väl inte dirket säga att det var, men det var skönt. Har ju "bott" hos mamma och pappa dom senaste veckorna, så det var skönt att komma tillbaka till lägenheten och mina saker igen, och det var skönt att vara själv ett tag också. Samla tankarna inför skolstarten på måndag.

Den 20:e september är det förresten kräftskiva med jobbet. Jag hoppas och tror att det kommer bli ett jäkla bra drag, iaf från min, jossan, sanna och christins sida. Förra året var ju kul, men det vart väl ändå rätt "lugnt". Den här gången hoppas jag på en mer tillrufsad skiva.



Nej dags att börja packa. Åker ju mot sthlm imorgon direkt efter jobbet, så vill ha allt klart. Mycket att göra, måste gå igenom vad jag behöver ha med mig. Kommer nog inte tillbaka förns om två veckor.
Hörs mer imorgon, godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Heeej! haha men tack så mycket... ska försöka lära mig det där haha ;P hur mår jessica då ? längesen :)

2008-08-24 @ 20:55:53
URL: http://annalake.blogg.se/
Postat av: Karin

Jessica svara då jag har ringt fem gånger!!!

2008-08-28 @ 19:59:22
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0