hemma

Har precis kommit hem från jobbet. Känner mig lite småseg. Men det går nog snart över, bara jag får i mig lite mat =)
Imorse när jag kom fram till jobbet fick jag en sån där svimningsattack igen. Fick det häromdagen också. Bara känner hur jag blir helt vit i ansiktet och tappar alla krafter och kan itne stå. så fick sätta mig på marken ett tag. Efter det mådde jag illa så visste inte om jag skulle kunna jobba resten av dagen, men det gjorde jag och det gick bra.

Vad händer ikväll då? jag är sugen på att gå ut, men inte till pluto utan BMB. Om man kommer in förstås, haha.
Får se hur jag gör, eller om ja sparar mig till nästa helg när vi ska ut i sthlm.



Nä, ska iväg och handla på ica, har mammas icakort =) Så får se vad det blir!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0