olofström dag 4

Känns som om dagarna går så fort här nere. Nu är det snart bara 3 dagar kvar..
Idag har vi inte gjort något speciellt, har ju inte varit så bra väder här. tanken var ju att spela minigolf eller något, hehe, men det går ju inte så bra i spöregn. Vi åkte iaf ner til hotellet idag igen för att ära lunch med hans kompisar. Efter det gick vi till den där klädaffären jag nämnde förrut, men när vi kom in dit så fanns det faktiskt kläder för tjejer också, typ som affären vila. Hittade en jättefin jacka där som jag fick av Tommie. =) tack darling =))
Köpte den sista svarta, men nu börjar jag fundera om jag skulle tagit den gröna. så nu är frågan; svart eller grön?

Ikväll har jag lite beslutsångest vilken film vi ska se. kommer ju lite bra filmer på tv. Slutar säkert med att vi kollar på något helt annat än det jag tänkt haha.

Hoppas det är fint väder i v-ås nu eller ja, i strömsholm. Lars winnerbäck spelar ju där nu, och det är många jag känner som är där. jag skulle också igentligen varir där, men nu är jag här. Så det gäller att prioritera vad man vill =)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0