olofström dag 3

Ännu en dag har snart rullat vidare här i Olofström. Vaknade av att solen faktiskt sken in, så vi gick upp tidigt och åkte iväg till Karlshamn. Var skönt att åka iväg på en mysig utflykt, även om det inte fanns så väldigt mycket att göra där heller. Men det fanns åtminstonde affärer där som kan kunde gå runt och kolla lite i.





När vi kom tillbaka till byn gick vi in på systembolaget. Kände att jag var tvungen att köpa en flaska vin. Inte för att jag är beroende eller något, men det kan vara skönt att ta ett glas på kvällen och koppla av lite. Men iaf, tro det eller ej, men dom har ett sånt där gammal kösystem. Man får alltså inte plocka själv utan dom hämtar allt. haha det var längesen jag var med om sånt sist, trodde inte det fanns kvar. Men ju mer jag är här, ju mer skulle jag kunna tänka mig att flytta ner hit. Ja inte resten av livet, men ett tag iaf. =)

Åh det var väl typiskt, nu spöregnar det och blåser storm. Men ett litet hopp finns kvar, ser ut att bli finare lite längre bort!
Ikväll blir det lugnt, filmkväll med glass kanske? usch har tröttnat på glass känns det som, mår illa av bara tanken. Men kanske en isglass eller nåt, det skulle sitta fint, haha.

Usch, nu är det bara 12 dagar kvar tills skolan börjar också. Börjar kännas. Utbildningens viktigaste kurs, börjar bli en aningen nervös. Men bara man tror på sig själv. Vilket jag inte gör. Än. Men snart så. Jag ska klara det. Jag måste.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hm, han ser lite tärd ut, Tommie. Tränar för hårt kanske? Två pass per dag liksom :D

2008-08-13 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0