Helgen har ...


Helgen har varit riktigt trevlig. Frågan är bara varför vi inte gjort det här tidigare? Sjukt kul, trodde aldrig jag skulle palla två dagar i rad, jag menar man är ju inte 18 längre, haha.
I fredags vart det full rulle. Karin, Lina, Erik och jag började förfesta. Sen kom Lina nr 2 förbi med två gäster.
Sen var det dags att bege sig. Sa hejdå till lina nr 2 och gänget och vi andra gick vidare.

Eftersom vi inte var så bra på att hitta så fick Lina köra på sin skånska. Haha blev faktiskt rätt impad där, så ja lina, utav mig får du gärna en Oscar. Det var din förtjänst att vi kom fram över huvudtaget.
Kvällen var för min del askul. När vi kom hem var klockan 05:30..


-Karin på förfest-

-Jag och Erik på Fridays?-

-Lina och Karin-

-Karin och Erik i väntan på tunnelbanan-

På Lördagen väcktes jag av att Karin höll på städa och fixa iordning sig, redan kl 9. Alltså hade vi sovit tre timmar bara. Men det var ju ingen idee att somna om heller. Men låg kvar i sängen iaf. Erik sov på min luftmadrass, Lina i soffan och jag och Karin i sängen, så hela vardagsrummet blev som en stor säng, hehe.
Sen vaknade dom andra två till liv också, sen bar det ner på stan för att lämna Erik och Lina på centralen eftersom dom skulle hem.

Efter det gick Karin och jag tillbaka till fridhemsplan och käkade. När vi kom hem vilade vi upp oss inför kvällen. Sen gjorde v ordning oss och drack ett glas vin. Åkte vidare till kungsan där nrj in the park va. Var rätt mycket folk, dessvärre var vi nog bland dom äldsta där så vi pallade bara vara kvar en timme innan vi åkte hem igen.


-Karin på väg ner-

-Jag strax innan tunnelbanan kom-

-Crossfire tror jag dom hette-

Väl hemma tog det inte lång tid innan vi var klara för party. På med partymejket och kläder.
Några glas vin, drinkar och cider senare var vi redo att dra.
Kvällen var planerad på Berns. Här är några bilder på väg dit.


-Karin är stark-

-Karin och jag kör en sista pose innan det är dags att gå in-

Väl inne på Berns var det ingen höjdare. Skumma människor och kass musik. Så vi skulle vidare till Vanilla men vi hittade inte riktigt dit. Och när vi väl kom fram var det bara kontanter som gällde för inträde.. och det hade inte jag så vi började leta efter en bankomat. men vi droog hem istället.. så det blev en tidig kväll.

Vaknade rätt tidigt imorse också.. låg och drog oss ett tag sen gick vi ner på stan och käkade sen åkte karin hem. Efter det har jag bara tagit det lurre, myst med thea, städat, pluggat och vart ute och gått promenader med thea.
Nu ska jag snart sova ska kolla klart på Spiderman 2 först. 

Tack Lina, Erik och speciellt Karin för en jättetrevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: erik

Tack själv!

2008-09-01 @ 19:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0