=)

Idag är min lediga dag. Har inte gjort något roligt alls. Skulle igentligen träffat karin idag innan hon skulle jobba, men självklart så var jag tvungen att fixa massa andra saker. Bl a tömma hela frysen eftersom min klantskalle till syster drog ut kontakten till frysen i lördags när hon var där.så var tvungen att fixa det. sen åkte jag ner till bostjärnan för att fixa papper för "andra-hands-uthyrning".

tror att jag håller på bli sjuk, ligger och fryser hela tiden, har precis fått i mig en stor kopp med varm choklad. känns som det redan är höst.. Men jag får inte bli sjuk! måste jobba klart sista veckan, sen åker jag ju ner till tommie. Har bokat flygbiljetter nu, börjar bli lite nervös.. har aldrig flygit själv. men de kommer nog gå bra!


i lördags var vi på förferre hos erik. Var kul att träffa alla igen. Kvällen slutade tidigt på BC, där karin rockade loss ordentligt, haha. Tack för en trevlig kväll tjejer =)





Lite bilder från lördagen!
¨



Äh, får lägga in fler bilder sen, internet segar.
Nu ska jag ut i regnovädret på en promenad med thea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0