..

Kvällen blev mest som jag trodde den skulle bli. Har inte gjort så mycket mer än att städat och donat hemma hos mig. Började kolla lite smått på "jönssonligan" men den var ju inte så kul, så jag satte på en film. "Mean girls" blev det, tycker den är rätt rolig.
Danne ringde nyss och var en aning lurig, han frågade om jag skulle med ut till BMB. Suget kom självklart dirket, men jag var stark nog (haha) att säga emot. Det värsta jag vet är när folk hör av sig i sista minuten innan dom drar ut. Då missar man ju själva förfesten vilket brukar vara det roligaste på hela kvällen. Nej skärpning, hör av er i tid så är jag aldrig omöjlig! Just nu är Voice kanalen på för full rulle och gör inte saken bättre med att spruta ut partymusik ur högtalarna.

 


Nu till något helt annat.
Börjar bli mer och mer fundersam på hur allt kommer se ut om ett halvår när jag är klar med skolan. Funderingar hit och dit, vet inte riktigt hur jag vill ha det längre eller vad jag vill göra. Känns som om jag dras lite åt två olika håll. Ena sidan vill en sak medan den andra sidan vill något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0