hemma

Så. Nu är jag äntligen hemma. Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt. Tanken var ju att det skulle bli en lugn hemmakväll och att jag skulle hinna damsuga och torka golven. men så blev det inte.

Sanna och jag möttes på bussen och åkte ner till spicy. Så ringde jag ner erik också så han kom förbi. Satt och pratade och käkade, sen var sanna tvungen att gå.. så erik och jag gick vidare hem till honom för att kolla på film. blev hancook, och den var bättre än vad jag trodde. drack en frink/öl och sedan gick vi till bellman där vi mötte fredrik och anna. Var inte där så länge, men det var trevligt. Blev en cider där iaf, sen var det dags att bege sig hemåt när dom andra skulle vidare. ska ju jobba imorgon så.. Skönt att vara hemma tidigt för en gångs skull :)

ska försöka bjuda er på lvällens låt. karin försöker förklara över msn hur man ska göra, själv är jag inte så bra på det här. Men tror det ska funka nu.


Dags att sova nu! Godnatt, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0