västerås

Vad har hänt dom senaste dagarna då?

Ja, jag är tillbaka i v-ås nu igen. Hade en väldigt trevlig vecka där nere i Olofström. Dagarna gick alldeles för fort och för varje dag som fick fick jag ångest över att behöva åka hem igen.  Men men nu är jag iaf hemma. Har inte planerat när jag åker ner nästa gång, blir väl om ett par månader kanske, när rätt tillfälle kommer.



Igår åt jag en snabb trevlig lunch med mina två favos karin och erik. Blev spicy hot, är helt såld på den maten. Efter det gick jag vidare till bostjärnan för att säga upp min lägenhet.  Gick bra, men har jag tur blir jag av med den så fort som möjligt, annars får jag vänta ända tills november. och det vill jag ju inte.
Funderade ju på att hyra ut den i 2:a hand ett år eller så, men kom fram till att det är rätt onödigt. Kommer ju vara i sthlm rätt mycket nu i höst, sen när jag är klar med skolan vet jag ju inte hur det blir. Förhoppningsvis flyttar jag ner till blekinge tillsammans med tommie. Skulle det nu inte bli så, så får jag väl söka en ny lägenhet.

Igår kväll fick jag för mig att åka till sthlm. Har ju gjort om lite i lägenheten nu, så den är mycket mysigare. tanken var att jag skulle träffa lina och plugga, men sanna mådde inge bra så vi åkte hem idag istället. Så nu ligger jag här i soffan hemma hos mamma och pappa, kolla på tv och försöker plugga på egen hand. Tyvärr har jag inte motivationen just nu, så pluggandet får vänta nån timme. Tänkte gå ut på en långpromenad med thea för lite frisk luft och att samla lite ideer inför arbetet när jag skrivit klart här.  Oj, nu kom pappa in med en tallrik med skalade morötter, vad gott! tack!


Men vilket jäkla väder det har varit i västerås idag då. Skitväder.  sthlm gick vi med kjolar och det var nästan så man funderade på att åka och bada, såå fint väder var det. och så varmt. men när man närmar sig bålsta så börjar det spöregna. lite längre typ enköping vräker det ner och i v-ås går det knappt att köra. kuul.

Nä nu blev det ett långt inlägg. Får skriva ett till inlägg lite senare.
Vi hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0