Imorgon, fredag, ser min dag ut såhär

Wii, snart är det fredag. Och vet ni vad? Då kommer karin och erik och hälsar på mig här i sthlm. Erik stannar bara till lördag men karin stannar tills på söndag. Hur kul kommer inte det bli??
Dubbelutgång lär det ju bli iaf!! Är så taggad.


Thea och jag ligger och myser i sängen nu, framför sex and the city. Ska snart ut på en sista runda i parken innan det är sovdags. Det är så skönt att ha henne här, man är aldrig ensam. När man är själv vill hon komma upp och mysa. När jag ger henne för lite uppmärksamhet är hon väldigt noga med att "säga" till. då kommer hon fram med sin pipleksak och lägger den försiktigt på mig och knuffar lite lätt på min arm och sätter sig fint och väntar. Så söt hon är! Min lilla prinsessa! Men ihelgen så ska hon åka med tommies mamma och pappa till deras stuga i skinnskatteberg. Skönt för henne att komma ut på långa skogspromenader och bada på deras sjötomt hur mycket hon vill. Men sakna henne, det kommer jag allt att göra.

Nåväl, har gjort upp ett preliminärt schema för imorgon. Måste ha något att gå efter om jag ska hinna allt jag planerat.

07:30 ; Ringer väckarklockan. Dags att gå upp. Äta frukost, duscha och sminka till mig lite måste också göras.
08:00-08:20 ; Ut med Thea några varv i parken
08:20-08:30 ; Fixar iordning allt till thea medan jag är i skolan
08:30-09:00; Åka till skolan samt hinna köpa fika till föreläsningen
09:00-12:00; Föreläsning
12:00-13:00; Åka till min praktikplats i gamla stan och förbrede inför min praktikperiod
13:00-13:45: Gå in till stan och se om man hittar något nytt att ha på sig i helgen
13:45-14:45; Åka hem, gå ut med thea, städa. Tommies föräldrar kommer och hämtar thea.
14:45-15:30; Tid för min dagliga vilostund
15:30-19:00; Plugga
19:00-19:30; Åka ner till centralen och möta upp karin och erik.  Sen hem, sen fixa iordning oss och sen FEEEST!

Där slutar min planering. Det betyder att därefter har jag ingen strörre koll på vad som händer. Ska verkligen försöka gå efter mitt schema. Man kanske ska börja göra ett sånt här varje dag. Nu skrev jag "man" igen. jag skulle ju inte göra det. Jag ändrar om. JAG kanske ska börja göra ett sånt här varje dag. Så, nu blev det rätt.

Äh nu börjar jag svamla för mycket. Hörs mer imorgon! Får göra nån ändrig i tidsplaneringen för tid för bloggen ;) haha. Eller? Godnatt på er!

Pusselispuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0