2/12

Godkväll!


Ligger och zappar mellan Desperate housewifes och hockeyn som går på tv. Kan inte bestämma mig vilket jag vill se på båda är lika kul o se på. Det är VIK-Växjö, och just nu gjorde vik mål och det står 6-2 just nu.
Är så himlans seg, skulle till skolan vid 8, så  när klockan ringde imorse så kändes det som om det var mitt i natten. Fick lite gjort iaf så när jag kom hem vid 11 däckade jag på sänger och sov till 14. Man är ju inte så van att gå upp så tidigt.

I mitt förra inlägg berättade jag om att jag skulle skicka ut lite CV til intressanta förskolor och i eftermiddags ringde en förskola och frågade om jag var intresserad av en tjänst där. Så på måndag morgon ska jag på arbetsintervju utan att ens lämnat in några papper. Är lite nervös eftersom jag aldrig varit på någon innan. Men det kommer säkert att gå bra, ni får hålla tummarna för mig. Men ska ändå skicka ett cv till en förskola i ronneby ifall jag bestämmer mig för att flytta neråt i landet till Tommie. Men som sagt, inget är bestämt än.


Ikväll ska jag försöka somna innan tolv iaf, eftersom jag ska upp tidigt imorgon bitti. Senare på eftermiddagen ska jag klippa mig hos sanna. vet inte hur mycket jag ska ta, men jag tror det blir topparna bara.. till att börja med!

Nu ska jag ut en sväng med plutten thea..



Just ja, har ni hört låten "If i were a boy" med beyonce. Nu finns det även mixad med R.kelly. Om ni inte lyssnat så kan ni göra det HÄR, det är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0