25/12

Igår var det den bästa julafton jag haft i hela mitt liv. Vi gjorde om upplägget på hur dagen skulle se ut. Fick många fina julklappar som jag både visste om och inte hade en aning om att jag skulle få.
Men nu ska ni få veta. Jag fick den bästa julklappen någonsin, jag ska nämligen bli FASTER!!!
Jag är så otroligt glad och ni kan ju gissa om tårarna sprutade på oss alla här hemma när mamma öppnade sitt paket där det var en penna där det stog "farmor" på!!

Grattis Jenny och Danne!!!!



Eftersom en viss person inte hört av sig så lutar det nog mot att bli en utgång med gänget ikväll! Känner mig inte sådär jättetaggad direkt, men får väl hoppas att det ändrar sig!
Ska väl börja att fundera ut vad man ska ha på sig ikväll då så jag inte står där sista minuten som vanligt. Ska ju träffas klockan 17 redan hemma hos Erik, så får vi väl se sen vart man går.

Får se om jag hinner lägga in bilder från igår senare eller om jag skjuter upp det tills imorgon!
Ha en bra dag allesammans!

PUSS!



Jag saknar dej sjuukt mycket iaf.. så du vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0