26/12

Igår blev det ju som som sagt utgång. Var ju inte sådär jättetaggad precis, men med rätt folk så blev det en kanonkväll. Jag är så himla glad att jag har mina tjejer Karin och Malin. Vad skulle jag göra utan er =)
Kvällen spenderades på silk iaf. I början kändes det rätt skumt att gå dit eftersom det var stället man hängde på när man var 18 typ. Många minnen dök upp men fasen vad kul det var. Hade glömt bort att man faktiskt kan ha kul där!
Kul att träffa massa människor igår också som man vanligtvis inte brukar träffa annars.

Idag känner jag mig rätt trött och seg. Har legat och kollat på tv hela förmiddagen och just nu ligger jag och hoppas på att sanna köper med sig spicy hot hem från stan. Hon är nere och kollar om det finns något snyggt på rean som dragit igång. Själv är jag sån som rent ut sagt hatar mellandagsrea. får panik av att trängas med allt folk som sliter och drar i kläderna. Nej då väntar jag hellre tills allt nytt kommer in. Känns ju lite roligare att shoppa något nytt istället för något som var hett under hösten. Eller?


Får se om man glider förbi karin på jobbet idag också. Lite pizza skulle ju inte sitta helt fel om man säger så!
Nä nu blev jag riktigt sugen på Pizza hut. Ska messa malin nu och se om hon ska med!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0