30/12

Har fått lite klagomål över att jag inte uppdaterar lika ofta längre. Känner bara att det inte finns så mycket att skriva om
just nu. Har inte gjort så mycket här nere, mer än att bara låta tiden gå. Typ! Just nu sitter grabbarna och spelar guitarr hero medan jag sitter här och försöker tillfredställa er med ett nytt blogginlägg haha!

Imorgon är det nyårsafton. Det kommer nog inte vara den bästa jag varit med om men samtidigt känns det bra att få vara med den personen man tycker mest om även fast läget är som det är. När jag kommer hem till västerås igen ska jag försöka hitta mig själv och tillbaka till det liv som jag hade innan jag gav upp allt. Fokusera på att bli klar med skolan, hitta tillbaka till mina vänner, börja på mitt nya jobb, söka ny lägenhet och bara leva livet. Det är min plan just nu iaf, sen får man ju ta allt som det kommer. Visst kommer det bli tufft men det här var det bästa för oss båda. Även om det känns skit just nu så vet jag att jag kommer komma över det och att det kommer kännas bättre!
 


Japp detta fick bli dagens bild!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

beundrar dig! =)

2008-12-30 @ 17:06:56
Postat av: Anonym

har ni gjort slut?

2008-12-31 @ 10:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0