5/11

Befinner mig i västerås nu, kom igår kväll!  och jag kan säga att jag blev glad när jag såg att det var snö här, det är så mysigt.. Hoppas det börjar snöa mer i helgen och att det får ligga kvar ett tag iaf. Ska snart iväg en sväng till bibblan och låna lite fler böcker som vi behöver till uppsatsen. Tänk vad skönt det kommer kännas när man har sitt arbete klart och slipper tänka på det något mer. Har börjat planera inför våran avslutning också. Vi har ju liksom ingen cermoni när vi blir klara, så vi som har hållit ihop under årens gång planerar att åka på en kryssning. Vet inte riktigt vilket datum det blir, men vi får hitta något när alla kan! Har en känsla av att det kommer bli riktigt kul!

Ikväll lutar det mot utgång! återkommer senare hur planerna ser ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0