jo..

Ja det är väl typiskt att man inte kan somna när man behöver det som mest. Ligger i sängen och letar efter en uppsats på nätet samtidigt som Navy CIS är igång på tv. Hittar inte den där jäkla uppsatsen, så snart ger jag upp. Har den hemma i västerås, men jag skulle behöva läsa den nu. Eller ja, imorgon! Så bäst att det dyker upp snart!

Måste bara säga att imorse när jag skulle till skolan så var det sjuuukt mycket folk vid tunnelbanan. Jag åker ju först från rådhuset till fridhemsplan och byter där och åker en station till thorildsplan. Men iaf, när man byter vid fridhemsplan så måste man gå upp för en trappa.. Och när jag kom där helt själv, så på en sekund vällde det ner människor och jag stog klistrad mot väggen. Om ni har sett lejonkungen så vet ni den där delen när elake scar har lurat simba att han skulle vänta på sin pappa moufasa på en öde plats. Så skrämmer hyenorna dom där antilooperna eller vad det är för djur och det kommer miljontals av dom springande mot simba och det finns inget stopp på dom. Ja precis så kände jag mig imorse. Jag bara såg hela "flocken" kommandes mot mig och jag kunde inte ta mig någonstans.. Hemska människor!

Nehe, leta uppsats var det. Och sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0