mittinatten

Gud, klockan 
närmar sig tre nu och varken lina eller jag kan sova. SÅ vet ni var vi gör? Haha vi ligger och kollar på asroliga saker på youtube och skickar till varandra.. Alltså vår humor=sjuk. vettesjutton om ni andra tycker att det här är roligt, men när man heter jessica och är övertrött, ja då är detta något av det roligaste haha. Kolla!


Denna är sjuuukt kul, haha! Så ful
 
Den här är tillägnad till Erik, haha. Vi hade ju en gissa-sune tävling en gång på fyllan. Den här var nog den klockrenaste!

Tänker på Tommie när jag ser den här, han härmade alltid honom.. Så fort jag var sur så körde han den så det inte gick att vara arg längre. " Jag hhhhaatar...." haha sötnöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0