7/11

Har haft fullt upp den här helgen så har inte hunnit eller haft energi till att uppdatera bloggen.
 I fredags vart det en utgång iaf, hamnade på bmb tillslut. Var rätt kul, även fast det inte var så mycket folk ute.
Igår sov jag typ hela dagen, var helt slut. Efter blev det filmkväll, och sen hem för att kolla på jurkyrkogården. Usch, den är verkligen hemsk.. eftersom sanna och alex svek mig fick jag kolla själv, så varje gång det var läskigt så byte jag kanal. Nästa gång ska jag kräva sällskap så jag kan se hela =)


Fredagens outfit!

Idag har jag varit och hälsat på farmor.. Fikade och hade trevligt, fick se massa kort hon tagit när jag fyllde år och så!
Sen åkte sanna och jag till nisses och köpte porslinstomtar som vi ska måla lite senare. Målade ju några förrförra helgen och dom blev ju sjuuukt bra, speciellt min, haha! Kan lägga ut en bild senare kanske för er som är intresserade.

Tyvärr förlorade OIK idag mot Skövde. Dom hade verkligen behövt vinna den där matchen. Får se om det ringer en sur eller någolunda glad tommie sen då. Vik förlorade också idag mot Mora på straffar. Känns inte som detta var någon vinst-söndag för oss.

Snart ska vi ha familjemiddag här hemma med alla respektive.. =) Fast för mig blir det som vanligt, jag får sitta på kanten vid middagsbordet, jag får sitta på en pall brevid soffan, ja ni förstår. Förrut var det jämt så självklart att tommie var där, då var det vbi liksom.. haha men numer så blir jag det tredje hjulet.. men men det är väl bara att vara glad för dom andras skull.. =) min tid den kommer också!

För ovanlighetens skull blir jag kvar i västerås tills imorgon! Måste slipa lite på mitt cv tills imorgon också...
Hörs mer senare.. Pusss!

Kommentarer
Postat av: mickis

Gu va snygg du va i haret! avis :) miss u, ringer nar ja kommer hem! puss

2008-12-16 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0