what hurts the most..

Har precis skickat iväg det jobbigaste mailet hittills i mitt liv. Att ta ett sånt beslut är inte lätt, men man kan inte bara tänka på sig själv i såna här lägen.. Imorgon flyttar Thea ifrån mig för gott.. på riktigt, den här gången ska hon inte på semester hos uppfödaren i två veckor.. Nej, det lär bli mycket längre än så.. Får se när dom hittat någon ny familj till henne, det känns verkligen hemskt att skriva så. Hon är ju min. Min thea skrutt. Det är jag som gett henne namnet, jag som varit med sen hon var valp, vi som hunnit göra så mycket tillsammans.. Men så länge hon får ett tryggt hem där hon kan känna sig hemma så känns det bra för mig. Även om det här tar mycket på krafterna och känns något enormt hårt, så vill jag mitt hjärtegryns bästa. Det är ju thea och jag.. eller rättare sagt; det var thea och jag.





























Kommentarer
Postat av: sara

:( va tråkigt, förstår att det känns riktigt jobbigt, men hoppas hon kommer till en bra familj som tar hand om henne =)

2008-12-09 @ 23:58:13
URL: http://saraslivimalmo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men varför det då? Finns det inte tillräckligt med tid? Tråkigt iaf. :(

2008-12-10 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0