10/12

Idag har jag varit i skolan från kl 9-13:30. Hade handledning i vårat examensarbete och nu känns allting faktiskt rätt bra. Nu förstår vi hur själva mallen fungerar och vad som ska stå var osv. När vi väl var i skolan hade vi våran ventilationsstund och rätt som det var hörde vi någon spela piano. Det var en kille som satte sig ner och böjade sjunga och spela massa elton john låtar och han var hur bra som helst.. Helt plötsligt vart det rätt mysigt att vara i skolan!
Iaf hade vi inte så mycket för oss så vi fulade oss lite framför kameran, haha! Tommie kommer skämmas nu när jag lägger ut korten men vad tusan, man måste ju bjuda på sig själv!





Haha har fler bilder, men dom vågar jag nog inte lägga ut här..

Är i västerås nu, ska jobba imorgon. Har inventering, kul va? Har iaf fixat en bra skiva som jag tänkte ta med mig så det blir lite hålligång i butiken! Kanske ska ta med mig kameran och smygfotografera mina kära arbetskamrater medan vi sliter, hehe! Dokumentenation vettni ;) Måste ner på stan imorgon en sväng och köpa en present till Lina som fyller år på fredag. Nån som har ett bra tips? Lina om du läser detta får du gärna lägga in en anonym kommentar där du ger förslag! =)

Erre och malle...
Ledsen att det inte blev någon gränden idag, men ni vet ju varför. Får planera in en ny dag som passar oss alla bättre, måste ses nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så ni ser ut..

kul att man bjuder på sig själv!

2008-12-11 @ 21:07:37
Postat av: Anonym

japp, det tycker jag med :)

2008-12-11 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0