kväll

Idag skulle jag iväg och klippa mig, men det blev aldrig så. Istället blev det att sanna fick träna håruppsättning på mig, blev rätt bra. När vi sen skulle tvätta ur allt spray och sånt, så hade vi i silvershampo som jag alltid brukar ha, fast den här gången ett märke jag aldrig provat. och gissa vad? Jag fick typ grått/silver/lila/grönt hår.. Eller ja inte hela håret, men vissa partier. Haha inte så snyggt men vad ska man göra? Jag hoppas det försvinner snart iaf, för jag känner mig som en gammal gammal tant som sparat ut sitt långa gråa hår. Haha typ Jessica fast 70 år framåt i tiden. Jag får lita på sannas lärare som sa att det försvinner efter nån tvätt!

Annars har jag varit hemma och mått dåligt idag. Har ändå hunnit göra rätt nyttiga saker som att plugga, städa, diska, laga mat och bakat kladdkaka + att jag håller på tvätta nu! Samtidigt som jag följer OIKs match mot Kungsälv på internet! än så länge ser det väldigt bra ut, dom leder med 5-0!




Snart kommer Karin hem och då blir det feeest! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0