måndag 1 dec

Då var det den 1 december idag då. 24 dagar kvar tills jul.. Vet inte riktigt hur jag ska lösa den heller, men som sagt har ju 24 dagar på mig. Imorse vaknade sanna och jag 7 för att vi skulle se årets julkalender. Första avsnittet var väl ingen dirket bra början, men får väl se om det händer något kul sen.. haha. Men jag håller fortfarande fast vid att "Mysteriet på greveholm" är den bästa julkalendern hittils. Vilken tycker ni?

då var man tillbaka i sthlm igen, känns väl sådär. Hade hellre velat vara någon annanstans typ Västerås.
Idag har jag inte gjort något speciellt. Skulle igentligen varit på en skola och gjort observationer, men jag mådde så illa inatt och imorse så jag valde att ställa in det. Ska dit imorgon istället, hoppas att jag mår någolunda bättre. Har ändå hunnit läst och gått igenom lite litteratur som är nödvändig till våran undersökning. Eftersom jag ändå bara legat hemma idag har jag kollat runt lite på jobb i lite olika städer. Ska gå igenom mitt CV imorgon och välja ut intressanta jobb, men helst av allt vill jag ju åka till USA. Får se hur det blir med det.

Igår var det julskyltning i V-ås. Åkte ner med mamma och sanna för vi skulle på någon Mary Kay  (smink) visning innan. Slutade med att jag kom hem med en ny mascara och en nytt penselset. Det vart inte billigt, men jag tror ändå att det är värt det. Det verkade bra iaf. Efter det gick vi runt lite och kollade. Fick tillbaka minnen från när Tommie och hockeygrabbarna stog och sålde lotter där på torget för typ 5 år sen och sen när han kom hem hade han med sig typ 7 mjukisnallar som det stog "jag älskar dej" på. Ni kan ju gissa om jag smälte då, haha. Iallafall så mötte vi upp danne och jenny sen eftersom höjdpunkten är att se när dom skjuter fyverkerier. Sjuukt mycket folk och såå mysigt. Himlen var så fin av alla olika färger som sköts upp till musiken av ABBA. Det enda som fattades var en viss person.. Sen hade allting varit perfekt.

Här kommer en bild från grekland som jag hittade alldeles nyss på facebook från en av tjejerna vi mötte där nere.
Tommie, jag, Niklas och Mikaela!


Nu ska jag fortsätta att kolla på Prison Break.. Får se om det händer något spännande idag eller om man måste vänta ännu en vecka.. Ha en bra kväll !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0