27/12

Usch vad kallt det är ute. Känns ju som om det är 20 minusgrader. Var ute på en promenad med thea nyss och efter 20 meter trodde jag att ja skulle frysa ihjäl. Fastän jag hade dubbla byxor, vinterskor, tjock jacka och vantar och mössa. Om det ändå är så kallt kan det väl lika gärna komma lite snö också.

Har lite beslutsångest också. Åker till Olofström imorgon och jag tror jag faktiskt ska ta bilen. Även om det är så mycket smidigare att åka flyg. Men tåget var svindyrt och flyget passade inte tiden som tommie kunde hämta mig på flygplatsen. Men eftersom det är nyår och allt så har jag ju med mig lite extra saker så därför skulle det kännas bättre om jag tar bilen. Ska fundera ett tag till, men tror det blir så. Håller på fixa lite skivor nu iaf.  Måste ha lite sällskap om man ska köra ensam i sex timmar. Tur att pappa fick en GPS i julklapp så jag hittar iaf! Då har jag en tant att prata och disskutera vägen med!! =)

Måste till rusta imorgon och köpa lite raketer också. Ingen nyår utan smällar! Förra året var vi ju på kryssning och där fick man ju inte ha med sig sånt, vilket var lite tråkigt med helt förståligt. Nej nu måste jag packa allt som ska med iaf!
Ha en trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0