godnatt

Kvällen slutade med att jag åkte hem till mamma och pappa. hade så tråkigt själv..
Då kunde jag se Saw ändå, hehe, blir inte lika läskigt när man vet att man inte är ensam.

Ska snart sova tänkte jag men funderar om man ska köra lite brun-utan-sol innan. Har ju inte haft bästa sommarvädret precis, och just dom dagarna som det är fint väder har jag ju jobbat.
Tänkte att man måste väl se liiiite finare ut på lördag. Ska ill sthlm då hem till Mikaela. Hon fyllde 22 i förrigår, Grattis i efterskott! Så antagligen blir det väl första gången då jag går ut i sthlm "på riktigt" haha.




--
Pratade  lite med karin nyss på msn också. Skulle igentligen gått ut imorgon, men ingen av oss har dirket lust med det nu, Så vi funderar på att dra en bio istället! =) skulle bli superkul tror ja!



Fan kom just på en sak. Igår när jag kom hem låg en lapp på golvett ffrån City mail. Tydligen hade jag fått något brev som inte fick plats i brevlådan så jag måste försöka få tag på dom imorgon bitti. Provade ringa idag vid 11-tiden men ingen som svarade. Tillslut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0