natti


Tänkte säga godnatt nu. Dags att sova, eller iaf lägga sig i sängen och kolla på tv..


Måste bara passa på att säga att jag saknar dej tommie! vet inte om vi hinner ses innan du flyttar, antagligen inte.
Vill att du ska veta att du betyder sjukt mycket för mig och att jag älskar dej.

Även fast vårat förhållande gått lite upp och ner och hänt lite saker så börjar allt kännas riktigt bra nu. Och jag menar det.
Du har ställt upp för mig som ingen annan har gjort. Du får mig att börja tro på mig själv igen. DU är värd guld. Mer än guld. Du är bäst!

"Det här är min underbar pojkvän. Tommie heter han."

Kommentarer
Postat av: Tina

Naaaaah... ;)

2008-07-12 @ 09:43:12
Postat av: Sofie

Nej :O Var ska han flytta då?

2008-07-17 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0