onsdag

Ja första dagen på jobbet efter semestern. hur gick det då?
jo tack bra, lite seg i kroppen bara. Annars var det fullt upp eftersom imorgon börjar vi med våran "Utsäljning av allt i hela butiken" eftersom vi ska bygga om i butiken. fick reda på det imorse, så då var det bara dags att fylla på, packa upp, möblera om och sätta upp nya skyltar. Tror det kommer bli riktigt bra med folk ! Däckade när jag kom hem kan jag ju säga, helt slutkörd. Skulle börjat kl 13 imorgon igentligen men eftersom jag är så snäll så kommer jag redan till 11.

tycker ni kan ta er en sväng dit. Vi har faktiskt många fina skor till väldigt bra priser. ännu bättre nu när det är MINST 20% på alla skor.. pumps, ballerinor, kilklack ja allt t.o.m gummistövlar om ni skulle behöva det ;)

skokanonen- ligger efter köpingsvägen på väg mot bäckby!

--

Ska laga lite matlådor  nu! är så trött på maten dom säljer utanför kanonen. Varje dag samma sak. Nejj dags för något nytt, och något nyttigare.

Efter det blir det lite one tree hill avsnitt!


För övrigt ser det ut att bli en väldigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0