tisdag


Ja då var det sista dagen på min semester. Tiden har gått fort. Men är nöjd med att jag hunnit göra en hel del nytta under den tiden iaf.

Tidigare idag var jag, sanna, alex och farmor och lunchade på stan. Blev grekisk buffe, mums!
Sen åkte vi och handlade och tog en god mjukglass på maxi.
(Jag har kommit på att jag alltid glömmer att ta kort på alla saker. kommer på det i efterhand och då är det försent. ska försöka bättra mig).

Ihelgen håller jag på planerar in en utgång, var ju sålängessen man träffade alla, Någon som är sugen, säg till!

Kommentarer
Postat av: karin

Jag är ledig på fredag och då ska jag ut och du ska med=) Jag ringer imorn puss

2008-07-09 @ 00:21:09
URL: http://karinschoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0