torsdag kväll

Hemma hos mig nu!

Vart ingen såndär riktig bra början på våran utförsäljning idag. Eller visst var det mycket folk, men vi hade hoppats på mer. Men tror det blir bra till helgen .. Så får inte bli för bakis bara! Påminn mig om det imorgon kväll, haha!
Imorgon blir det goda drinkar och med trevligt sällskap!



Efter jobbet kom mamma och pappa och hämtade mig och så åkte vi och storhandlade på Ica maxi! Efteråt tog vi en varsinn mjukglass, så gott!
Nu är jag hemma som sagt, skulle igentligen velat kolla på "The ring" ikväll, men jag vill absolut inte kolla själv. Det går bara inte och alla andra är upptagna. Så det får bli några avsnitt från One tree hill istället. Men det är bra de också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0