torsdag

Äntligen hemma hos mig nu. Känns som om det har varit en lång dag idag på jobbet fast jag började kl 13.
Var ut en sväng på pluto igår, var väldigt trevligt =) lär ju göras om snart igen!

Ikväll däremot blir det lugnare, hade tänkt fixa lite här hemma och så. Ikväll är det ju Saw också, nån som har lust att kika med mig ?=)   tycker ju inte om att se såna där filmer själv hehe.

-

Söndag till tisdag spenderade jag i sthlm. Var ute och åt och hyrde film och hade allmänt mysigt. måste ju passa på medan det går. När jag åkte hem så åkte jag förbi uppfödaren till Thea. Självklart hade hon två valpar hemma som jag passade på att gosa med. Det var nästan så att jag tänkte tjuva med mig en i väskan men.. hehe så blev det inte.

 
Valp 1 "Lovis"


Valp 2 "chippen"

När jag ändå var i sthlm passade jag på att träffa Lina. Möttes upp på stan och tog en lunch tillsammans. Blev en jättegod kycklingsallad. Och imorgon kommer hon och Johan ändå från sthlm för att köpa skor av mig ;) haha, ska bli kul!




"Lina med salladen"


Nu är det dags att gå ut med vovven! puss!

Kommentarer
Postat av: Elli

duu, måste bara fråga en grej.. hur mår erik egentligen? han säger ju inget till mig.. =/ hoppas läget är bra iallafall, ses, puss och kram!

2008-07-17 @ 21:44:40
URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0