heelt slut


Ligger i sannas säng hemma hos mamma och pappa nu. Fast sanna sitter vid datorn i stora rummet. kul vi har va? och om vi vill något så skriver vi till varann på msn fastän det inte är mer än 7 meter mellan oss, haha störda.

Är så himla trött. Det känns som om det enda man gör om dagarna är att jobba.  inte konstigt att man är helt slutkörd.
Okej, ni andra som jobbar varje dag annars är väl vana och tycker inte att det är en sån "big deal" liksom, att jobba 5-7 dagar i sträck. Men är man inte van så blir det tufft. Har jobbat där i varje sommar nu i 4 år. Även fast det sker positiva förändringar där så känns det ändå som att allt är samma sak varje dag, att tiden står stilla. Kanske därför jag trivs med att arbeta med barn, där är det alltid nya saker som händer och man lär sig alltid något nytt.
På mindre än en vecka har vi varit med om ett flertal idiotiska kunder  som hånat, kastat saker och mordhotat oss! låter verkligen kul va? mm idioter säger jag bara. inte konstigt att man däckar när man kommer hem.

men men igår efter jobbet kom danne och hämtade mig o sanna så åkte vi ut med hans båt en sväng. stannade till utanför björnön och badade, hehe supermysigt. När vi åkte hem så la jag min mobil i sannas väska, och självklart när jag kom hem glömde jag den. Det kändes hemskt. tänkte iaf att i värsta fall kan man ju höras via msn och så. men när det närmade sig natt så kom ja på hur fan jag skulle ta mig upp på morgonen? mobilen är ju den enda klockan jag har så fick lite panik. hittade tillslut ett nerladdningsprogramm för väckarklocka på datorn. så det löste sig tillslut.
Däremot när jag kom upp imorse kom jag på att cykeln stog hemma hos mamma o pappa så det var bara att gå i rask takt hela vägen till jobbet. inte för att det är så långt men.. hehe.

Under dom senaste dagarna har jag bott hemma hos mamma o pappa eftersom dom varit i stugan. så åkte jag hem igår till lägenheten för att hämta räkningar och kolla till allt. självklart hade jag glömt dra ner persiennerna så det var en bastu . fick ta en kalldusch innan jag gick o la mig, och under natten vaknade jag 4 ggr för det var så varmt så fick ta 3 duschar i iskallt vatten för att kunna fortsätta sova. och jag vill inte öppna mina fönster för det kommer in äckliga djur som terrar en. nu är jag iaf hemma hos mamma och pappa igen, jag hoppas då inte att det blir lika varmt inatt!


Åter till jobbet imorgon då, börjar 13 och slutar 18. Men har ju helgen att se fram emot. Ser ut som  att det lutar mot en utgång på lördag iaf ! =))




Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0