godnatt

Sanna kom förbi tidigare idag, så vi bestämde att vi skulle se filmen "1408". Har bara sett den en gång. Fast ja, jag såg ju bara halva för sen somnade jag så slutet såg jag aldrig.Så nu fick jag chansen igen! Filmen var bra.. Var längesen man såg en skräckfilm senast.. hehe och mitt i filmen kom jag ihåg varför det blivit så. Varje gång jag ser en, så blir jag illamående samt sitter och stirrar in i väggen istället för filmen och när det läskiga kommer håller jag för öronen så jag ska slippa den hemska bakgrundsmusiken och det där tillfället då man hoppar till. Slutar med att alla andra får återberätta vad som hänt. Varför ska jag se såna filmer, bara slöseri med tid. Men jag slår ändå vad om att inom en månad ha jag sett en ändå.



Imorgon är jag ledig. Känner att jag behöver det nu, efter allt.
Mycket som händer just nu. Både psykiskt och fysiskt.
Många tankar som far igenom en. Just nu skulle jag behöva en person som tar alla beslut åt mig så jag slipper tänka, Känns det som. Ska till läkaren på fredag morgon iaf, hoppas det går bra. Tack sanna för att du ställer upp och jobbar då, fast jag vet att det var din lediga långhelg.

Nu är det dags för, ja vad brukar man kalla det för, jo skönhetssömn. Hoppas man vaknar upp imorgon bitti då och känner sig lite snyggare, hehe.

Avslutar kvällen med några avsnitt av Sex and the city. Nu har jag snart sett hela boxen tre ggr. och skulle kunna kolla på den 10 ggr till. först lånade jag linas box, sen sannas och förrigår fick jag min alldeles egen "sex and the city box."
 Fick den av världens bästa brorsa. När jag kom hem från jobbet låg den där och väntade på mig. TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0