FYFAN

Nu ni, nu ska ni få höra på något riktigt äckligt. fy satan säger jag bara.

började med att jag skulle laga mat.. hm det fick bli något snabbt så köttbullar och makaroner. fixar på köttbullarna och så tog jag fram kastrullen och.. jo vad låg där?????? äckliga silverfiskar (ja såna där äckliga kryp) som sprang omkring.. I MIN KASTRULL!!!

 

ringde mamma såklart.. å sa hon att jag skulle kolla hur dom såg ut.. ehm, ja höll verklign på kräkas när jag skulle fånga in dom i en påse.. googlade fram nån bild som jag kunde jämföra med och kom fram till att det var äckliga silverfiskar som invaderat mitt kök.. eller ja, iaf i mitt köksskåp. tar fram nästa kastrull och där ligger det tre döingar.. ännu mer kväljningar.. tillslut fick pappa komma hit och ta bort allt.. så tog han med sig massa grejer från anticimex.. och innan han gick skickade jag med allt som stog i skåpet så att dom får diska allt i diskmaskin.. FY FAN säger jag bara.. känns som om det kryper på hela kroppen. FÖRSVINN!! bara tanken på att om jag inte tittat efter och kokat dom där makaronerna med äcklerna.. kokta silverfiskar...

Jag vill aldrig mer bo själv.. aldrig. jag behöver nån som fixar sånt här till mig.. nån som vill hyra ett rum?=)

jaha, digistivekex till middag ikväll alltså?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0