Jag är tillbaka

Japp nu är bloggen äntligen tillbaka. till er som undrat så är det bara att jag vart tvungena att ta bort lite bilder, texter m.m. och orkade inte göra det på en gång så jag drog till med ett lösen istället. men som sagt, nu är bloggen tillgänglig för alla igen.


Har haft en underbar vecka i grekland. Rekomenderar verkligen er att åka dit Zakynthos, Laganas. Grymt kul!
har hunnit göra rätt mycket (tycker jag) på bara en vecka. Kände att jag igentligen velat haft en extra vecka där nere, tiden gick för fort..

Min resa bestog av:

-sköldpaddsutflykt (tyvärr, vi fick inte se en enda sköldpadda. Men men det var skoj ändå)
-white party (en fest som låg på en ö, och alla som var på festen var tvungna att vara vitklädda. Rätt häftigt)
- sol, bad och shopping (inte så mycket shopping kanske men sista dagen blev det lite iaf för pengarna som var kvar)
- festa (yess)
- avslappning (skönt skönt, bara att ligga och glassa, slippa tänka på allt annat runt omkring)
- mysiga resturanger ( lite besviken på maten. visst den var jättegod men inte riktigt den "äkta" grekiska maten som vi var ute efter)
- sverigematcher (fotboll, även fast jag inte är så intresserad så blev det en hel del)

Tack alla för en jättetrevlig och härlig semester!


Direkt när vi kom till arlanda var jag redan stressad. planet kom in halv fyra, fem skulle jag träffa lina inne på centralen. Skulle ju på sex and the city- premiären.. självklart kommer min väska sist. grejen var att jag hade packat ner mina finkläder jag skulle ha på mig i handbagaget, men dumjöns som jag är glömmer jag packa ner skorna. så det var bara att vänta.. och vänta.. medan jag väntade fick jag låna lite makeup av en tjej som vi träffat där nere i grekland. Man känner sig ju inte dirket så fräsch när man suttit på flygplats, flygplan i några timmar sen 8 på morgonen. när väskan kom var det bara på med skorna, springa ner till arlanda express.. 20 minuter senare mötte jag lina och vi hann med ca 5 minuter kvar.



Filmen var grym, rekomenderar den verkligen. Efter filmen vidare till cafe opera där det bjöds på mat och gratis alkohol. Dessvärre vart det en tidig kväll för oss, var ju skapligt trött efter allt.. Men tack för att jag fick följa med!!


jobb idag, jobb imorgon, sen äntligen ledig igen. FAN vad skönt!!!
sen midsommar, hoppas på fint väder!!

Puss på er!!!




Kommentarer
Postat av: Lina O

Åh vad härligt att du är tillbaka igen :-) Hoppas att vi kan ses snart igen! Jisses så söta ni är på bilden - du och Linis! Saknar er! Kram Lina O.

2008-06-19 @ 08:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0