söndag kväll

Äntligen hemma igen.. känns som om jag varit borta i evigheter.. måste försöka komma tillbaka till alla rutiner och allt.. huu.. men har jobbat idag också, jag o sanna själva i butiken. gick bra fast det var mycket folk. tiden gick snabbt iaf..

midsommar var lyckat iår. firade den i tommies familjs sommarstuga utanför skinnskatteberg..
åkte ut dit i torsdagskväll och åkte hem i igår.. tommie stannade kvar här tills idag. =) nu dröjer det ett tag tills vi träffas igen..



ikväll har sanna och jag haft sex and the citykväll.. eller ja, hann bara ta några avsnitt innan hon somnade men ändå. gjorde en supergod kladdkaka också. hann bara ta en liten liten bit innan man började må illa.. men men stolt ändå att jag äntligen gjort den efterlängtade kladdkakan haha.. får väl ge bort den till pappa eller något imorgon.

ledigt imorgon.. har inte några planer direkt men.. nåt dyker väll upp!

godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0