Tisdag eftermiddag

Jaa =) Äntligen lov, så skönt!! Sista grupperna hade sina redovisningar och sen vart det fikaavlslutning.. Fick en jättefin knallrosa ros och en dikt av vår lärare.. Kändes som en avslutning som man hade i nian. Alla fick komma upp och hämta en varsin och sen var det våran tur att ge våran present som vi hade samlat in pengar till.. även om det är en termin kvar tills vi är klara (för vissa) så kändes det som om man aldrig mer skulle dit.. Hm.. men det ska jag ju, eller? =)

Vädret håller i sig fortfarande, skönt! Tjejerna kommer snart, så måste städa upp lite här. Så stökigt, fattar inte hur det kan bli det.. Eller jo, jag får ta på mig det. Det är mina resväskor som står överallt, kläder ligger utspridda (kanske för att jag inte har någonstans att hänga in dom).. Ska bli skönt att "komma hem" till lägenheten i v-ås, slippa släpa reseväska framochtillbaka mellan sthlm-vås. Ska stanna där hela sommarenoch umgås med vänner, familj och jobba!

Tänk att det är tre år sen vi tog studenten. SJUKT! Jag försöker hålla mig borta från allt som har med student att göra dom här dagarna, får ångest. Jag får tillbaka den där känslan, saknar klassen och bara känner att där vill ju jag stå. Allt gick så fort så man kommer knappt ihåg hur dagen var.. Och så har jag ju en sån där fruktansvärd skadeglädje att jag hoppas att varje studentdag att det ska vara fult väder. Ja eftersom att på våran dag var det kallt och regnigt. Men men, jag hoppas ändå att alla som tar studenten får en jättebra dag och passa på att njut, dagen går så fort!

Lite bilder från studenten 2005

image75

image76

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0