tisdag natt

Fuuuuck vad jag är trött! Orkar knappt byta kanal på tv. så vad gör jag då? joo klart jag sätter mig här och skriver lite på bloggen. är man knäpp eller?

Har haft en jättetrevlig kväll men tjejerna. Vi tog med oss filt, vin, snacks, kamera , hundar och vandrade till rålisparken. Det var fullt av människor som satt där, det är typ 3x större lögarängen. Vi fick iaf en solig plats med bra utsikt. Fick flytta en gång eftersom solen gick i moln, men annars helt okej. mysigt var det! kul och bara träffas och snacka massa skit. sen fick vi fira att Lina är klar med lhs, hon är färdig förskolelärare och hon har redan fått jobb!! Grattis!

Släppte av Lina vid tunnelbanan och andra Lina hängde med mig hem. Hon ska sova här eftersom hon ska till centralen imorgon bitti. så tommie ville inte sova hemma inatt, han får spendera den hos micke..
har precis sett klart på armageddon. en sån där film man aldrig kommer slut tycka om, en sån film som har hängt med några år liksom..  har verkligen försökt hålla mig vaken genom den.. och jag lyckades.. =)

Haha fan vad oovärt inlägg, men då kan ni ju inte klaga på att jag aldrig uppdaterar :) ar fortfarande inte hittat sladden som man överför bilderna från kameran till datan än. så jag lägger upp lite gamla bilder som jag hittar!
här är en på mig och sanna förra sommaren på kryssning till Riga med cinderella!

image78

Ska förbi praktiken imorgon en sväng också. Orkar inte igentligen men jag har ju lovat.. typiskt mig..
Juuust ja, skattepengarna kom idag! häärligt. synd bara att dom går till nästa månadens hyra..

Nu är det dags att sova.. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0