måndag eftermiddag

En ledig dag idag. Har hunnit med rätt mycket för att vara jag. brukar annars vara rätt lat och inte få mycket gjort under min lediga dag.

-luncha med danne (ska hjälpa mig att sälja min gamla data)
-åkte förbi farmor med en bit kladdkaka från igår( den tar aldrig slut, nån som vill ha? )
- hämtat resten av tvätten från mamma & pappa (dom hjälpte mig att tvätta när jag kom hem från greece, tog typ två dagar, tack mamma!)
- packat upp resten av sakerna i resväskan. Dessvärre vet jag inte vart allt ska få plats.



Nästa vecka har jag en semestervecka till. Helt ledig, har inga planer förrutom hundutsällning som är antingen den 3 eller 5 juli, kommer inte riktigt ihåg, måste kolla upp det! jagbörjar bli lite nervös inför den, men sist hon var med (15/6 i avesta) kom hon tvåa av sju tikar i unghundsklassen. Så jag hoppas att det går minst lika bra!

måste bara berätta om lördagen. Tommie jag mikaela och niklas åkte ju hem från deras sommarstuga medan tommies brorsa henrik, sara och två kompisar till dom stannade kvar. under kvällen började det brinna i bastun. dom hann släcka men brandkår och hela köret fick komma och fixa resten.

www.vlt.se/artikelmall.asp?version=778454     (det ska vara 2 tjejer & 2 killar, inte 4 killar som det står i artikeln)




Nu ska jag laga mat och titta på unga mödrar och vänner. börjar komma tillbaks till rutinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0