Fredag kväll

Just nu har jag lite seperationsångest! Pappa var här för ett litet tag sen och hämtade Thea..Dom ska vara hundvakt eftersom jag jobbar imorgon. Dom åker till sommarstugan ikväll/natt efter mamma kommit hem från Bill&bob.. och min lilla theaskrutt mådde inte så bra ikväll, hon kräktes två ggr.. så det kändes verkligen när jag skulle lämna henne, känner mig som en urusel hundägare! Hm.

image65


Nu är det inget bra på tv heller.. allt det roliga är slut! som tur är har jag min THE VOICE kanal på tv som går på när det inte finns något annat vettigt att se. Bara det att man får ju lite partysug när alla sköna låtar kommer, typ som "the way i are", jag kommer nog aldrig tröttna på den!

Maten vart inte bra, ska nog börja gå efter min hemkunskapsbok som jag snodde med mig när jag slutade nian. Står allt möjligt i den, från massa recept och hur man håller ordning på ekonmin m.m till vad man använder ett köksbord till, haha!
Och än så länge är det inget kladdkaka gjord! tappde lusten med att överhuvudtaget "laga" något när maten blev katastrof.  Näe man kanske ska ta och städa till lite innan man går och lägger sig eftersom det kommer lite folk hit imorgon..

Kommentarer
Postat av: Ellan

Jaa, vi får se.. ska iaf hem till en kompsi och pimpla lite.. sen får vi se hur de slutar som vanligt =)

2008-05-10 @ 17:52:30
URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0