onsdag kväll

Godkväll!

Ligger här i sängen, kollar sex and the city på tv samtidigt som jag skriver här. Har en karlfri kväll så thea och jag är ensamna här. rätt skönt faktiskt! gick ut på en promenad i parken, sen gick vi till hundrastgården där hon fick busa av sig med två andra hundar i 45 minuter.. så  nu är hon helt slut, ligger här brevid mig och snarkar.

Idag har jag varit med förskolan på skansen. och tur med vädret hade vi. Strålande sol men lite moln dök upp lite då och då, men i stort sätt var den lyckad! var så mysigt.. man tänker tillbaka lite när man var liten och var där med farmor och så.. =) Har sjukt sköna arbetskollegor också.. dom är unga, roliga och har så många ideer!
fick tyvärr åka hem tidigare eftersom min allergi bröt ut. Att vistas bland massa djur och vara ute bland all pollen är kanske inte den bästa ideen!

Imorgon ska jag ut till Haninge med klass nr 2. Ska grilla och ha mys, sista gången vi träffas för den här terminen. Sen hade jag tänkt åka förbi Linda när ja ändå är där och hälsa på henne och lilla Maritza!

Snart är det helg! vad underbart skönt det ska bli! Blir utgång iaf, vet inte ritkigt vilken dag det blir!
Jobbar på lördag med jossan och lena. hm dom måste ju tro att jag är värsta alkisen, haha varje gång jag jobbar med dom (varannan helg) pratar vi om att jag ska ut och så och lena är lika bekymrad varje gång :) hon är så omtänksam hehe! och jossan &jag som bara garvar haha.. hmmm.. hur ska det gå på våran after work nästa vecka hah?

Nu är iaf allt klart, Tommie flyttar ner till Blekinge i Augusti till en liten by som heter Olofström där han ska spela hockey! Mmm. Men jag tror på det här, det kommer gå bra! Det måste det.

Jaha den där dumfotbollen håller fortfarande på. Kommer bli en sen kväll, eftersom jag inte kan somna förns tommie kommit hem. Hatar att sova ensam i den här lägenheten. vet att jag är barnslig, men när ´jag är ensam här tror jag för en liten stund att alla skräckfilmer är sanna och kan inte få bort dom från huvudet. Ligger och skrämmer upp mig själv och tycker jag hör massa konstiga ljud från vinden.. usch.

Nehe, dags att göra sig iordning för kvällen kanske? =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Jaha, ska han ner dit? Trodde han skulle utomlands. Fast å andra sidan är han ju van att bo i en håla = Västerås hehe :) Så det blir väl samma sak.

2008-05-22 @ 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0