Tisdag kväll

Har inte skrivit på ett bra tag, har varit helt slut när jag kommit hem från förskolan där jag gör min praktik på! nu är det inte långt kvar, på fredag är sista dagen! Och imorgon räknas knappt, ska på heldagsutflykt till skansen, mysigt va? hoppas bara det blir fint väder.. Har lagat pannkakor nu ikväll som jag ska ha med mig till lunch, mums! sen är det bara 1½ vecka kvar tills jag får mitt efterlängtade sommarlov! Hinner vara ledig nästan en månad, ja iaf en halv innan jag börjar jobba! ska verkligen ta vara på dom dagarna!

Och herrgud, idag var säsongsavslut på mitt älskade program "andra avenyn". Så sjukt bra och så spännande! blir så himla sur att det är så långt kvar, september, innan dom börjar visa det igen! Jag väntar redan!
Och ni missade väl inte bästa filmen igår "ladder 49" ¨på nian? Älskar den!!

var tvungen att boka om min tid för färgning av hår. Kan absolut inte vänta tills nästa vecka, så fick en ny tid på fredag, tack sis! Kommer till v-ås till helgen, vet inte riktigt vad som händer än men en sak är säker iaf; Eurovision contest! Den kan ni inte slita mig ifrån hur mycket ni än vill!

Helgen var förövrigt väldigt trevligt!! tack för trevligt sällskap säger jag bara =)
Imorgon kanske jag beger mig ut till jakan och träffas Lina och Hedda om vädret tillåter och om jag inte är helt slut!
skulle vara trevligt att träffas, var så längesedan nu!

Får skriva mer imorgon, måste sova nu så jag orkar upp imorgon! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0