tisdag kväll..

Ligger i soffan och kollar på barnmorskorna. Skulle igentligen kollat på topmodel men ja fastnade för det här istället.. så himla häftigt varje gång. visst är ungarna lite läskiga när dom precis kommit ut, men sen när dom är avtorkade och så är dom ju så himla söta! man känner ju verkligen med föräldrarna också.. slutar alltit med att jag börjar böla! hmm.. jaja sån är jag!
Tommie blev förrsten farbror igår igen åt en liten tjej! vet inte vad hon kommer att heta, men vad kuul!!

Jobbat har jag gjort idag..  gick väl sådär när man har sån jäkla pollen allergi... helt sjukt ju, ingen medicin fungerar.. men har beställt nåt tjofs från jossan som jobbar på hälsokraft, hoppas den fungerar bättre!

Imorse var comhem-snubben här.. var här i en timme och fixa och försökte få igång mitt internet.. gick tillenbörjan inte så bra för honom, men efter en timme hade han löst det. får se hur länge det funkar nu då? ska vi chansa på två veckor? om ens det? jaja glad att internet fungerar nu iaf! =)
Får se om vad som händer imorgon då. mår jag bättre åker jag till sthlm, annars blir jag kvar här i v-ås till söndag..

Jag vill göra något kul ihelgen!!!! Nån som har förslag?

Lite bilder från våran hubbabubbatuggumitävling !
image59 image58
image60 image62
Inte så snygga bilder haha, men vi hade kul! =)

Kollade klart sista på Top model nu! Är så glad för bianca åkte och att min favvo fick stanna. Chantal är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0