Tisdag kväll

Ja jag vet att jag är kass på att uppdatera bloggen, men jag har faktiskt annat att tänka på också haha.. Har haft så mycket för mig på senaste och så har det ju varit så underbart väder så man har inte velat sitta så mycket framför datan.

Men iaf nu sitter jag här och spanar runt på nätet med ett glas vin bredvid mig.. inget intressant hittar jag förrutom att läsa Linda Rosings blogg. Haha kul liv jag har va, men den är rätt kul.. läs själva.. hon är ju sååå snygg.. eller?! inte haha..http://www.hanky.se/LindaRosing ..
Har varit duktig idag och tvättat.. hann inte med allt, får fortsätta på torsdag. Sen har vi tittat på Desperate housewifes som är så grymt roligt!

Sanna var här igår tills idag, trevligt även fast vi inte hann göra så mycket..
hon sov på soffan och fick låna mitt duntäcke ¨så det var menat att jag och tommie skulle dela på hans.. och det gick ju bra.. eller inte.. sov med öppen balkongdörr eftersom det blir hundra grader här inne, och det slutade med att jag låg och frös ihjäl inatt.. såg inte skymten av det där täcket så jag fick hämta ett lakan och sova med, och det hjälpte ju verkligen inte.. tror nästan det var nollgradigt här inatt.. så när jag vaknade var jag jätteförskyld och bara låg och skakade.. Inte kul, skönt att man får tillbaka sitt DUNtäcke inatt iaf!!

Imorgon åker jag hem till v-ås, ska ut och käka och så med jobbet =) hoppas verkligen att det blir kul, eller hur jossi?=) hoppas det blir bra väder också, men vad ska man ha på sig imorgon då?

 Nej nu får jag rycka upp mig med uppdateringen, lovar att skärpa till mig.. haha som om någon igentligen bryr sig men men.. haha jag vet ju iaf att min mamma läser och det är väl hon som är den mest nyfikne läsaren.. haha!


GODNATT på er.. för övrigt, två skoldagar kvar, sen soooooooommarlov!! =) haha på er som inte får något.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0